Wat te doen tijdens het rijden

Auto theorie in 1 dag

Voor de test

Problemen kunnen zich voordoen bij het begin van de test, op de schaal van de leerling en wanneer het kind te jong is. Aan het begin van het examen is het kind te onervaren om te rijden en heeft het oefening nodig. enkele problemen met het voertuig opgelost. andere opgelost en verder gegaan. Problemen worden meestal geïntroduceerd door de examinator die de motor start. Het kind moet in het testgeschikte voertuig stappen voordat de motor start. De examinator gaat pas weg als elk probleem is opgelost. Auto theorie in 1 dag

Sommige problemen kunnen onmiddellijk worden opgelost door naar de verkeerslichten in de buurt te kijken of ze te volgen. Sommige problemen kunnen worden opgelost door andere bestuurders te observeren. Antwoorden zijn goed genoeg voor de meeste problemen. Zij leiden de examinator naar de fout en zullen de oplossing niet in overweging nemen, tenzij de examinator op zoek gaat naar een probleem in het voertuig zelf.

Bijna alle problemen kunnen worden opgelost door bepaalde regels grondig te oefenen. De regels tijdens de rijlessen moeten zorgvuldig worden nageleefd. De leerling mag niet beseffen dat sommige regels niet gelden voor de weg, zeker niet voor druk verkeer. De maximumsnelheid wordt tijdens de ochtend- en avondspits verlaagd. De leerling moet oefenen met stoppen voor verkeerslichten en wanneer dat wordt aangegeven op een kruispunt. Het handboek voor de leerling bevat thesspots, Targens en plaatselijke wetten. De plaatselijke wetgeving wordt vaak gewijzigd. De bestuurder moet in staat zijn de plaatselijke wetgeving te lezen en te begrijpen. De plaatselijke wetgeving moet worden gevolgd voordat een kritieke fout wordt gemaakt.

Tijdens de test

Het handboek voor leerlingen moet zorgvuldig worden gelezen en alle begrepen instructies moeten worden opgevolgd. De volgende zaken worden beschouwd als testvaardigheid. Het belangrijkste is dat de lerenden klaar zijn met een uitgebreide testkennis. De test zal beslissen of u geschikt bent om te rijden en of u in staat bent om alledaagse situaties aan te pakken tijdens het rijden. het omvat alle verkeersborden, signalen en weer en terrein.

Het handboek voor lerenden moet op het tijdstip van het examen het laatst zijn. Het boek mag een technisch karakter hebben, maar het nadeel moet zijn dat het duidelijk is. Het moet zowel duidelijke als exacte aanwijzingen bevatten. De stand van de handrem, de achteruitversnelling, de stand van het stuur en de rem moeten ook worden herzien.

De stuurinrichting van de leerling is niet erg betrouwbaar, daarom moeten de handen van de bestuurder voorzichtig worden gebruikt. of moet de auto zo ver worden opgetrokken als hij zal gaan. De voeten van de leerling moeten zo worden gebruikt dat hij enige controle over de auto krijgt. De rem moet voorzichtig worden gebruikt. Hij moet stevig worden ingedrukt tot de auto tot stilstand komt. De afstand tussen u en de auto moet worden geschaduwd. De achteruitversnelling moet correct geplaatst zijn.

De andere auto moet ook van tevoren met u oefenen, zodat u bekend bent met zijn bewegingen. Zodra u en de andere auto de “S”-bocht ingaan, moet u afwisselend seinen. Het signaal bij de nadering moet worden gemaakt terwijl de auto tot stilstand komt op de “R” helling. Wanneer u snelheid hebt gemaakt, moet u overschakelen naar de “T”-stand en de tijd nemen om perfect te kijken voordat u het stuur draait. Wanneer u de “U”-helling passeert, moet u dit doen wanneer de auto ongeveer een derde tot de helft van de afstand tussen de twee auto’s nu is.

Observatie

U moet goed letten op de verkeerstekens en -signalen en op de toestand van de weg. U kunt worden gevraagd de mogelijkheid van voetgangers in te schatten. U kunt worden gevraagd de mogelijkheid in te schatten van een fietser die achter de auto komt. Ook kan van u worden verwacht dat u de mogelijkheid van een achteropkomende motorrijder inschat. Het is belangrijk te benadrukken dat een fiets altijd tot stilstand moet worden gebracht wanneer de auto stilstaat op een kruispunt en dat een fiets alleen tot stilstand mag worden gebracht wanneer de auto zich in de “T”-stand bevindt. Ook de aanpak voor het overstappen van de ene weg naar de andere moet op tijd gebeuren. Sommige plaatsen geven u slechts drie waarschuwingen, maar er kunnen zwaardere straffen worden gegeven als u ze negeert. Zelfs als u geneigd bent de aanwijzing te negeren, zorg er dan voor dat u naar anderen kijkt voordat u van rijstrook wisselt. U kunt vragen om een langere waarschuwing. De afstand van de auto tot de stoeprand, de limiet van uw snelheid, de tijd die u nodig hebt om van rijstrook te veranderen en de afstand tot de stoeprand maken allemaal deel uit van het plaatje wanneer u een kruispunt nadert.

Zwaar verkeer

Zwaar verkeer kan het heel verwarrend en als zodanig wachten tot een groot genoeg gat opent in het verkeer. zwaarder verkeer betekent chauffeurs de neiging om meer voorzichtig te rijden en bij een lagere snelheid in een poging om door te komen op de plek. Wanneer zwaar verkeer bereikt een punt als dat, kunt u worden verplicht om langzamer rijden om door te komen zonder te stoppen, vergeet niet dat je in de zak van andere bestuurders en je zal moeten offeren dit voordeel om de andere rijstrook waarin u bent draaien te bereiken. Wees zeer voorzichtig bij het veranderen van rijstrook, want er zijn andere bestuurders die misschien niet kijken of aandacht besteden aan het volgen van het wegverkeer.

Leave a Reply

Your email address will not be published.